pátek 31. října 2014

Růže ze Sevastopolu

Ator: Kathatine McMahon

Anotace: Píše se rok 1854, propuká Krymská válka a mladí Britové se vydávají bojovat s novým nepřítelem – Ruskem. Nemocnice se však plní raněnými muži a Rosa Barrová, mladá, krásná a nebojácná žena se vypravuje na bojiště, odhodlaná zachraňovat jejich životy. Cestou se však beze stopy ztratí. Její sestřenice, domácky založená dívka Mariella Lingwoodová, se ji vypravuje hledat. Její cesta z viktoriánského Londýna na Krym otřese celým jejím dosavadním životem, ale umožní jí odhalit vlastní sílu a vášeň, která jí pomůže přežít válečné útrapy.

Doháje! Když jsem si knížku půjčovala v knihovně tak jsem netušila, co se na stránkách ukrývá. Růže ze Sevastopolu mi absolutně zbořila svět. Nejde jen to ten konec, protože ono to konec nemá! Ano, hlavní hrdinka zjistí něco, po čem pátrala od poloviny knihy a ano vlastně ta hlavní dějová linie, ta hlavní otázka je zodpovězena, ale…
SAKRA CO MAX ?
Jsem z toho naštvaná. Nesnáším takto otevřené konce. Píšu to hnedka z čerstva, před deseti minutami jsem to dočetla. (Nevím, kdy to dám na blog, ale teď je úterý 18:15 a já už teď vím, že dneska neusnu!!)
Jak může autorka rozepsat tolik věcí a nedokončit je? Podle mého názoru jsou tam tři důležité věci, které POTŘEBUJU VĚDĚT a fakt mě to štve.
Je mi jedno, že to asi nebude moc jako recenze. Je to spíš moje nenávist k autorce vepsaná do stručného článku, ale to je jedno!! Nebo tedy pokusím se teď napsat stručný a nezaujatý názor na tuto knihu.
Knížka je psaná hezky. Tedy hezky- čte se rychle a dobře. Překvapilo mě několik časových pásem, nebo jak jinak to nazvat, které v knize jsou. Z počátku jsem se v tom moc neorientovala, ale pak jsem se z toho vymotala a šlo to dobře.
Některé postavy mi byly pravdu nesympatické a jiné zase kupodivu velice sympatické. Vlastně jsem to hltala jenom kvůli Maxovi.(Říkala jsem nezaujatý názor, že? Asi to moc nepůjde.) 
Myslím, že tahle knížka asi není žádné veledílo. Čekala jsem více války a jsem na konec ráda, že to bylo takové, jaké to bylo.  Mám to půjčené z knihovny a začínám slyšet ten tichý hlásek, co říká, kup si to! KUP SI TO A ČTI TO POŘÁD DOKOLA!
Ano asi to udělám. Nevím co hodlám hledat, nebo co očekávám, že tam najdu. Jedno vím jistě!!! CHCI HLEDAT ! Potřebuju znát pravdu.
A víte co? Max by si zasloužil aby lidi věděli ……

PS: Dnes už je to pár dní co jsem to četla a ANO! pořád mě to štve, ale znovu to číst nebudu! Smířila jsem se s tím. 

Počet stran: 424

Nakladatelství: BB art

Žádné komentáře:

Okomentovat