neděle 12. října 2014

Dospěj!

  BUDETE CHROCHTAT SMÍCHY. 
Vážně? Vážně ???? .....



Autor: Ben Brooks
Anotace: Jasper má plné ruce práce.
Končí střední školu, zkoušky na krku, matka na něj má přehnané nároky, každý týden musí navštěvovat psycholožku (které navíc od A do Z lže), na chatech je to samá prostitutka, na YouTube samé záznamy sebevražd a jeho kámoši se sjíždějí drogami a lijí do sebe levný alkohol… a navíc je jeho otčím nejspíš vrah a holka, co se s ní vyspal (jen jednou a totálně na šrot), zřejmě čeká mimino…Jak to má asi tak všechno zvládnout?




No co k tomu říct? Tuhle knížku jsem četla někdy na začátku září. Až teď mám ovšem náladu se rozčílit nad tím jaká je to vlastně neskutečná hloupost!
Popravdě knihu právě držím v ruce a nejraději ( A I PŘES TO JAK MOC SI KNIH VÁŽÍM) bych ji vyhodila z okna. Kupovala jsem ji v létě v levných knihách asi za 40 nebo 50 korun. Říkala jsem si proč ne, nezní to špatně. I té trošky peněz co jsem do toho dala je mi velice líto. Mohla jsem je utratit lépe.
Nevím proč, ale tato kniha má velice dobrá hodnocení. U mě tedy neprošla. Měla jsem co dělat abych ji dočetla. Na to jak je kraťoučká, tak jsem ji četla dlouho. A když říkám dlouho, tak opravdu DLOOOOUHO! Asi dva týdny. Na to, že má asi jen 230 stran a je to maličký formát je to opravdu hodně dlouho.
Jestli takhle někdo žije, tak tedy nechápu kde to jsme. Věřím tomu, že je to dost možné, ovšem hlavní postava je takoví pitomec, že jsem to vůbec nechtěla číst...
Myslela jsem, že se to třeba změní.... Ale ne! Je to prostě čím dál horší!
Nevím no. Tu srandu, ze které bych chrochtala smíchy (nebo se jen nad něčím zasmála) jsem tam opravdu nenašla.
Autor musí mít velice zvláštní a zvrácený smysl pro humor. Jinak to nechápu.




No v září jsem měla popravdě na knihy smůlu. Ta kterou jsem četla hned poté, byla taky špatná. Tu jsem ani nedočetla... A ani se na to nechystám. Ale o tom jindy.



Počet stran: 230
Nakladatelství: Jota

Žádné komentáře:

Okomentovat