pondělí 27. října 2014

Dlaší měsíc ZNOVUČTENÍ HARRYHO je zamnou.

 Říjen byl pro mě měsíc Ohnivého poháru … Čtvrtý měsíc Harryho Pottera.  Číst to poněkolikáté mě opravdu přivádí k šílenství. Jde o to, že jsem nevěřila, že bych to mohla milovat ještě víc … Očividně to jde. Čtvrtý díl je super.. . (Všechny díly jsou super!!!)
Četla jsem pomalu a nemohla jsem to dočíst! Proč? Protože mi bylo líto přestat. Nechtěla jsem zase na měsíc přestat … Jde o opravdový problém, opravdového závysláka.
Každý měsíc, když dočtu patřičný díl, dívám se na film. Pustila jsem si čtyřku a opět jsem si uvědomila, jak moc jsou filmy ochuzené. Spousta, spousta důležitých a super věcí ve filmech chybí a to mě patřičně vytáčí.
Tak tedy, jaké mám pocity ze čtvrtého dílu?
Pffffffff…. To se nedá vyjádřit. Jak jsem mohla na některé věci zapomenout … Je to už opravdu pár let co jsem četla čtvrtý díl. Kupodivu jsem v tomto díle našla více zalíbení, než když jsem ho četla tedy. Je to asi věkem. Nebo nevím … 
Každopádně nevím, jak se v únoru vypořádám s tím, že už na mě řádný další díl nečeká… Trpím už teď, při té myšlence.  :D
Jsou prostě určité knížky a hlavně jistí knižní hrdinové, které potřebuju mít neustále v hlavě a srdci. Ráda o nich čtu stále dokola, ráda prožívám jejich problémy. Pláču s nimi, směju se s nimi. Jsou mými přáteli. Tak mě napadá citovat jednoho mého velice! VELICE! oblíbeného autora a tím je Christopher Paolini.
Books are my friends, my companions. They make me laugh and cry and find meaning in life.“


A co vy? Máte také knižní hrdiny a knížky,bez kterých si nedokážete představit svět? 

Žádné komentáře:

Okomentovat