sobota 4. října 2014

O tom, jak jsem se zamilovala UŽ PONĚKOLIKÁTÉ ...

Dneska bych chtěla mluvit o tom jak ZNOVU čtu Harryho Pottera! V červenci jsem se rozhodla zase přečíst celou sérii. Tak jsem si řekla, že budu co měsíc číst jeden díl.
(Už v červenci jsem měla co dělat s tím, abych se nepřečetla hned další!)
Je to těžké. Chci víc než pouhý jeden jediný díl za měsíc... :(
Přemýšlela jsem o tom, a vím, že bych je s přehledem během jednoho měsíce přečetla všechny.
Jenže bych je za půl roku nebo za rok četla všechny znovu a to mě hrozně zdržuje od jiných knížek. Né že bych Harryho nečetla ráda. Právě že naopak až moc ráda.
Tak tedy sedm měsíců Harryho Pottera! Juhůůů...


Říjen je měsíc číslo 4 ! Těším se na čtvrtý díl, ale popravdě jsem maličko pozadu a právě jsem u dílu třetího!  Musela jsem si totiž ještě nutně v září přečíst selekci ! :)
Tak ... A protože čtu třetí díl, zase jsem nešťastná ... MILUJI SIRIUSE BLACKA !!!
Jsem plus mínus v polovině a Harry si myslí, že SIRIUS JE ZLÝ! Neníííí !!!
Štve mě to. Vždycky mě to štvalo a vždycky štvát bude.


Jenže pátý díl je ještě horší. Vždycky! Vždycky! Vždycky! 
Když Sirius umře brečím jako želva!
Svět je nefér!!!! Bože!


Už se těším, na další díl. Myslím, že se do něj pustím hnedka příští týden. Jen co dočtu tu nervy drásající trojku!

Doufám, že všichni milujete Harryho! 
Existuje snad někdo kdo nikdy nečetl Harryho Pottera? 

Taky vás dokáže některá knížka absolutně citově zničit? Ano? Která?  Mě většina! :D Ovšem že ale některé obzvlášť ukrutně. Jako například třetí díl Harryho. Vlastně všechny díly Harryho. :D





Žádné komentáře:

Okomentovat