pátek 24. října 2014

Závislost - Když už tak pořádně!

Ve středu jsem - já blbec- vlezla do knihovny. Bože jak jsem byla hloupá. Myslet si, že si jen zaplatím roční poplatek a odejdu, bylo dost pošetilé a najivní. Nejen, že jsem tam strávila asi hodinu prolézáním regálů a šmejděním kde je co nového, já sem si musela nakonec něco půjčit.
Za podzimní prázdniny jsem měla sice v plánu zase něco víc přečíst (Poslední dobou toho moc nestíhám, máme toho ve škole docela dost a všechno se vším...), jenže už jsem měla v plánu pokračovat v jedné rozečtené trilogii. CHAOS!  Ach ... Tak s tím zase nepohnu. A to jsem se na ten Temný ráj opravdu těšila.
Mým největším problémem je sebeovládání. Chci číst všechno a hned. Ovšem, že to nejde !!! A to je právě to jediné co mě poslední dobou dos štve!
A co jsem si tedy v knihovně půjčila???
Tak snad to bude stát za to. Už když jsem četla anotaci tak jsem tipovala, že mě ta knížka naštve.
Přelouskám to snad rychle. Potom sem snad hodím nějaký bouřlivý názor na tuhle knížku.

2 komentáře:

  1. Ono s tymi kniznicami je to taky zacarovany kruh.. Ja tiez idem tam len vratit knihy.. ha-ha vzdy si poziciam dalsie ku tym co mam nachystane doma a potom sa to len kopi takto stale dokola :-D

    OdpovědětVymazat