sobota 25. října 2014

Čtvrtky v parku

Autor: Hilary Boyd
Anotace: Co byste dělali, kdyby váš manžel po dvaadvaceti letech společného života zničehonic navždy opustil manželskou postel?
Když se to stane Jeannie Lawsonové, rozzuří se a požaduje od svého muže George vysvětlení. Zamiloval se do jiné? Co udělala Jeannie špatně? George však zarputile mlčí.
Nejlepším dnem celého týdne se pro Jeannie stává čtvrtek, kdy vodí svou vnučku do parku. Tam se seznámí s Rayem, milým, pohledným a hovorným mužem, který je pravým opakem George. Bude však mít Jeannie odvahu dát lásce druhou šanci, všem navzdory?



Přiznám se, že jsem nečetla anotaci. Vůbec!! V srpnu jsem byla v knihkupectví a knížka se mi vzhledově moc líbila. Tak jsem ji bez rozmyslu vzala. Normálně to nedělám (Možná občas) a jsem ráda, že mě kniha Čtvrtky v parku nezklamala...
Není to nic zvláštního, ale hlavní hrdinka je sympatická a soucítila jsem s ní. Knížka má rozhodně švih.. Čte se velmi dobře a rychle. Chvílemi mě parádně pobavila. Humor tomu rozhodně nechybí. 
Záměrně jsem si knížku, kvůli obálce, nechávala na podzim. Až bude hezky spadané listí křupat pod nohami a tak ... (Moc mi to nevyšlo, počasí bylo tenhle týden úplně strašné.) Ale nakonec se knížka neodehrávala jen na podzim, jak jsem se mylně domnívala. Nevím proč jsem tak usoudila. (Kvůli obálce a vlastní hlouposti! JASNĚ! :D )  
Tudíž se kniha odehrává během delšího časového období. Je to myslím si během jednoho roku, což mě překvapilo, že taková malá knížka (Má řídce psané stránky, velká písmenka a je opravdu docela krátká.) Může tak dobře popisovat některé chvíle do detailů, a zahrnovat celý rok.
Je to prostě pěkně napsané.


Ještě k té obálce!!! Je fakt super, že jo?

Počet stran:320
Nakladatelství: Host

4 komentáře:

  1. Tak jo, ta obálka je fakt pěkná, kvůli ní bych si taky anotaci nečetla i když mi přijde hodně zajímavá ale na její základě bych si knihu nekoupila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No popravdě kdybych věděla, že to bude o zamilovaných šedesátnících asi bych do toho nešla. :D Ale na druhou stranu je to fakt docela trefný a vtipný místy. :D

      Vymazat
  2. Pěkná recenze :) Knížka má pěknou podzimní obálku, anotace taky ujde, ale asi jestli je o zamilovaných šedesátnících, asi bych do ní nešla :) Ale možná najdu odvahu a zkusím ji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba se ti bude líbit. :) Není to vůbec špatné. :)

      Vymazat