pondělí 10. listopadu 2014

Vzkaz v lahvi

Autor: Nicholas Sparks
Anotace: Milostný vzkaz v láhvi byl svěřen vlnám, dílem osudu jej oceán zanese na pláž Cape Cod, kde jej nalezne Theresa Osborneová. Rozvedená matka dvanáctiletého syna a novinářka píšící pro Boston Times si na pobřeží přijela na pár dnů odpočinout od práce a načerpat sílu do života, ve kterém se cítí osamělá. Svou něhou a vřelostí Theresu dopis natolik zaujme, že se vydává po stopách příběhu velké lásky, které nebylo dopřáno štěstí. 
Kdo je autorem dopisu? A proč nemohl být doručen adresátovi? Tajemství vzkazu a všechny otázky s ním spojené přináší Therese novou energii a nadšení do života. Avšak teprve když pozná pisatele, uvědomuje si, jak těžká a zranitelná může být její role v celém příběhu...

No. Tahle knížka je jako každá jiná „sparksovaka“. Vyzí člověku dech. Je to neuvěřitelně silný příběh a doslova mě jsem nedokázala přestat číst. Nedokážu uvěřit, jak mě Sparks pokaždé dostane. Vždycky doufám, že to skončí jinak, i když vím jak je autor nemilosrdný.
Hlavní hrdinové jsou skvělí. Hlavně Garrett. Myslím, že kdo nečetl knihu tak rozhodně viděl film. No filmové zpracování je trochu jiné. Jako obvykle, když někdo natočí film podle knihy, ale Kevin Costner mi do hlavní role sedí.(Ale moc se mi film nelíbí. – Možná kdybych to nečetla…)



Zpět ke knížce. Nechci nic prozrazovat, ale zláme vám srdce.
No co víc k tomu říct. Jediné „romarťárny“ které jsem kdy četla a zároveň milovala jsou od Jane Austen a nebo právě od  Sparkse. Tudíž si dovoluji tvrdit, že se knížka bude líbit i těm, kteří nejsou moc na zamilované příběhy.
Garrett se stal jedním z mužů (knižních mužů), kteří si získali mé srdce. Někdy možná sepíšu seznam. Opravdu jich není tolik. I když by si to někdo mohl myslet. :D
Já jsem šťastným vlastníkem toho nového vydání od ikaru. Dlouho jsem čekala, až tahle knížka znovu vyjde, abych si ji mohla koupit. Je to moc hezké zpracování s filmovou obálkou, která mi popravdě ztížila představování si hlavních postav jinak.
Ale jinak vřele doporučuji. 
VŠECHNY KNIHY OD SPARKSE JSOU SUPER!
Počet stran: 332

Nakladatelství: Ikar

Žádné komentáře:

Okomentovat