neděle 16. listopadu 2014

Kudy z nudy ... aneb jak jsem začala s něčím, co se mi nikdy nelíbilo.

Sleduji několik seriálů. Tedy pravidelně jenom dva- American Horror Story a Supernatural. No AHS jsem viděla celé zatím a Supernatural sleduju už od třetí třídy. Viděla jsem to snad asi tisíckrát. Jen první sérii samostatně asi šestkrát. (Svého času jsem to zbožňovala.) A popravdě se teď bojím dokoukat 9 sérii. Mám strach jak to z končí. Už asi 4 měsíce jsem neviděla ani jedem díl... Zbývají mi jen 2 díly...    
No a jelikož už dlouho nekoukám na žádný jiný seriál. Občas ANO pustím si díl například přátel a nebo tak, ale že bych měla něco rozkoukáno, to ne .... 
Nedávno jsem si chtěla k práci pustit nějaký seriál, který by stačilo poslouchat a tak. Vzpomněla jsem si, že když mi bylo asi 12, četla jsem první díl Upířích deníků... Tak jsem si pustila první díl i když jsem to už dávno, s rozhodností sobě vlastní, absolutně zavrhla...Teď se stydím za to, že se mi to líbí. Ale upřímně přemýšlím, že si koupím prvních pár dílů knížek a budu to zároveň i číst...
Jenomže, když jsem hledala na internetu tak jsem zjistila, že to má k letošnímu roku 17 dílů a asi to tím ještě nekončí... 
Nejsem si jistá, jestli to hodlám risknout. Zvláště proto, že jsem už na základce říkala, že je to pro malá děcka ....

Žádné komentáře:

Okomentovat