úterý 2. prosince 2014

Dárky k vánocům? ... aneb knihy mají přednost.

Zdravím po dlooouhé době. Nemocná a absolutně zničená.. Abych vysvětlila ten název pustím se hned do vyprávění historky, která tomuto předcházela.
Už asi třikrát jsem jela nakupovat vánoční dárky. Můj problém spočívá v tom, že kdekoli a kdykoli si najdu (podvědomě) okamžitě cestu ke knihám. A tak se zaseknu a prohlížím a vybírám a nakonec si vyberu ... Jenže!!! Kdyby to byli knihy k vánocům, kdyby to byli knihy pro někoho!!! Ale já kupuji knihy sobě .. vždycky tam nechám spoustu peněz a dárky nikde .. pořád mi jich dost chybí a já vím, že když je nekoupím teď tak už to do vánoc nestihnu!
Asi bych měla přiznat, že teď jsem dlouho nepsala, hlavně z toho důvodu, že tomu čtení moc nedávám... Samozřejmě že čtu, přečetla jsem za těch pár dní (dva týdny :D :D ) nečinnosti jen Beowulfa- o kterém mimochodem chystám článek- a čtu další díl Harry Pottera.
To je hlavní problém. Nedokážu to číst rychle. Pořád se k něčemu vracím a vždycky mě něco naštve a nebo si vzpomenu na něco co bude v další kapitole a zaseknu se ...
No o Harrym taky budu mluvit, ale až tento díl dočtu. Ano asi to potrvá, protože má asi 800 stran.
Nevím jestli tehnle článek dává smysl, ale jsem líná to po sobě číst .. Tak jsem napsala nějaké za sebou jdoucí věty a doufám, že na sebe navazují ..


Žádné komentáře:

Okomentovat