neděle 21. prosince 2014

Beowulf

Po dlouhé době zase píšu. Tadááá...
Nečetla jsem .. tedy četla, ale přečetla jsem od té doby co jsem dočetla Temný ráj jen tři knihy, což je docela slabota, ale snad je omluvou že pátý díl Harryho mám asi osumset stran.
Abych tedy teď napravila svou lenost, tak se chystám napsat teď svůj názor na ty dvě knihy co jsem přečetla. (O Harrym asi nikdo nic slyšet ne chce)
Začnu tedy hned a budu mluvit o knize Beowulf!!!!

Autor: Robert Nye
Anotace: Béowulf patří k největším hrdinským příběhům všech dob; poprvé byl písemně zaznamenán před více než tisíci lety, dodnes však patří k pilířům evropské kultury. Mísí se v něm mýtus a individuální osud, hrdinství a zrada, světlo a noční děs, mizející pohanský svět a nastupující křesťanství… Nové převyprávění uznávaného irského básníka a prozaika Richarda Nye představuje tento klasický text navýsost čtivou formou i těm, pro něž je veršovaná verze eposu příliš náročnou četbou.


Tak tedy, když jsem tuhle knížku kupovala opravdu jsem netušila o čem je. Ani jsem nevěděla, že je to přepis nějakého eposu. Moc se mi líbila ta obálka. Vypadá, jako by ji někdo namaloval přímo na knížku. Je moc hezká.
Je to samozřejmě kratičké, ale zábavné čtení ... Celé je to jako pohádka. Prostě stará báj. Nemám moc co bych ke knize řekla, tak to tady asi ukončím.

Viděla jsem hned po přečtení filmovou verzi z roku 2007 a to je prosím pěkně taková hovadina, že jsem se chytala za hlavu.

Počet stran: 144
Nakladatelství: Albatros

Žádné komentáře:

Okomentovat