úterý 12. srpna 2014

STRACH!

Ahoj, zdravím u svého historicky prvního článku. 
Taky vás vůbec nic nebaví? Dnes jsem se zamýšlela nad tím, že si už od té doby co jsem skončila s brigádou stěžuji, že jsem jen doma a že nemám co dělat. Vlastně jsem si říkala, že nikam nechodím a přitom jsme se s kamarády tolikrát domlouvali, že něco podnikneme...
Přišla jsem na to, co je příčinou toho, že nakonec vždycky zůstanu doma na gauči s knížkou, nebo filmem.
TEN DŮVOD JSEM JÁ. 
Jsem ve skutečnosti líná o něco pokoušet. 
Na příklad dnes... Dnes jsem měla jet s kamarády do letního kina. Pak jsem se zamyslela a zjistila jsem, že nevím, jak se dostat domů a místo toho abych se pokusila nějak to vymyslet, tak jsem se z toho prostě vyvlékla a řekla, že nemůžu.
FUJ. Měla bych se stydět. Jenomže mě přepadla poslední dobou strašlivá potřeba být doma.
Jsem ráda doma. HROZNĚ MOC! 
Teď už i vím, proč. Mám strach. Bojím se. ŠKOLA ... Ano zase se blíží a já vím, že až zase začne nový školní rok tak, že nebudu doma skoro vůbec. 
Víkendy jsou tak krátké ... Taky se už teď bojíte školy? 
Ok. Tak se zase zatím loučím.....

See you later alligators. ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat