sobota 16. srpna 2014

Panika (No panic)


Panika

Autorka: Rossella Canevariová
Anotace: Pětatřicetiletá Bianca žije s Edem, svým bývalým psychoterapeutem, a má povolání, které ji těší. Často se jí však vrací vzpomínka na smrt matky a začnou ji sužovat záchvaty paniky. Odmítá psychofarmaka, pomoc hledá na internetu a přes nejrůznější blogy se dostane k člověku, který jí možná dokáže pomoci. Tajemný Arké ji postupně učí, jak se má postavit minulosti a paniku překonávat...



Minulý měsíc jsem náhodou zašla do knihkupectví a tuhle, pro mě, neznámou knihu, tam měli asi za 25 korun.
No nekup to! :D
Vypadala zajímavě a je docela tenoučká. Tak jsem jí vzala a hned přečetla. Tedy, hned tak top nebylo. Louskala jsem jí skoro týden. Což je docela dlouho. Je psaná v celku hezky, ale není to moc čtivé. Kniha je rozdělena na dvě části a stejně moc jako mě první část moc nebrala mě poté zase stejně hodně druhá část docela chytla.
Popravdě je to velice zajímavé téma. Postavy jsou sympatické a děj docela odsýpá. Taky aby ne, když je to opravdu kraťoučké. Nejdříve jsem knihu odkládala s pocitem, že asi tedy docela dobré, lehce podprůměrné. Jenomže, už je to dva týdny a já si snad každý den na tu knížku vzpomenu a zamyslím se nad něčím z toho.
Hlavní hrdinka měla v podstatě největší strach z toho, že dostane strach. Docela zajímavě jsou popsané ty pocity, které prožívá při záchvatech paniky a ve finále je to vlastně docela zajímavé a poučné čtení.

Počet stran: 200
Nakladatelství: Knižní klub

Žádné komentáře:

Okomentovat