středa 13. srpna 2014

Proč mi vadí HVĚZDY NÁM NEPŘÁLY!?

 Zdravím,

Dneska bych se ráda vypovídala ze svého ne zrovna kladnému vztahu ke knize Hvězdy nám nepřály. 
Této knize předcházel veliký komerční poprask a už jen to mě odrazovalo od přečtení.
Krom toho, všichni lidé kteří to četli, říkali, jak je to skvělé a smutné a dojemné. 
Poté, co všichni kolem doslova básnili jak je to fajn, jsem se rozhodla, že do toho půjdu. Dlouhou dobu jsem se rozhodovala, mám-li si knihu koupit a nebo ne. Nakonec si ji na jaře koupila kamarádka. 
Rozhodla jsem se, si knihu půjčit. Měla jsem strach, že by se mi nelíbila. Teď jsem ráda, že jsem to neudělala. 
Tato kniha je podle mě známá jen právě díky komerci. Je podle mého názoru spousta mnohem lepších knih o rakovině.
Dle mého názoru je to tak docela brak. Prvoplánově hraje na city. Je to jen o tom čtenáře rozbrečet a na tom pak si zajistit jeho názor. 
Občas jsou tam vtipné a docela chytré hlášky, ale to už toho tolik nezmění, když vím, že autor očekává, že budu brečet a na všechno ostatní zapomenu. NEBREČELA JSEM. Nebo tedy takhle. Brečela jsem asi na posledních 20-30 stránkách.
Mělo to být úžasné od začátku do konce a podle mého ANO bylo tam pár dobrých vět, ale jinak se z mého hlediska jedná o brak.
Hlavně se mi nelíbí, jak je to takové celé zabalené do té jejich lásky, ale přece jen na to, že je to knížka o rakovině je tam málo toho hnusu. Rakovina přece není hezká. A oni se tváří, jako by nic a v klidu řeší knihu, kterou někdo napsal a oni o té knize ví vše a já nic. Což mi taky dost vadilo. Nemám páru o čem byla ta kniha kolem které se to celé točilo.
Jediná postava, která se mi líbila byl právě spisovatel který napsal ten Císařský neduh. Alespoň někdo totiž v té knize nebyl skvělý a pohádkově báječný.
Tak zase někdy. Ahoj. :) 


2 komentáře:

  1. Já s tebou naprosto souhlasím, do knihy se mi totiž ani nechce, protože o ní slyším naprosto všude, vím o čem ta kniha je, jak skončí a právě proto si přečtu raději něco jiného :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. =) Já to takhle mám skoro se vším. I se seriály a čímkoli jiným. Jak se o něčem pořád mluví, tak mě to absolutně přestane zajímat a nakonec se třeba odhodlám, ale naprosto mě ta věc zklame. :)

      Vymazat