neděle 29. března 2015

NÁVRAT K BLOGOVÁNÍ ?

Proč jsem přestala psát a proč jsem se rozhodla znovu začít?
Snad jsem měla pocit, že to není nic pro mě. Teď mám zase pro změnu pocit, jako by mi to chybělo. Tudíž jsem se rozhodla zase začít přidávat články. Ovšem úplně jiné. Nebo alespoň jiným způsobem než dříve. Ještě nevím jak. Jistě vím, že jinak. Tak aby mě to bavilo a naplňovalo víc než dříve a aby to někoho bavilo číst. 
Pokusím se vymyslet alespoň jeden pravidelný druh článku, který by vycházel pokaždé ve stejný den každý týden, a pak snad vymyslím i něco kreativního. Úplně opustím od recenzí a podobných věcí. Mě samotnou čtení recenzí přestalo bavit a nemyslím si, že by je snad někdo pořádně četl. Já osobně si myslí, že to každý jen tak přelétne a přečte si jen tu část jenž ho zajímá. Z toho důvodu to pojmu úplně jinak. Budu psát jen o knížkách co ve mě vyvolají nějaké pocity.
Jinak by bylo fajn, pokud tohle někdo čte, abyste mi poradili co by vás zajímalo a co vás baví číst.

Žádné komentáře:

Okomentovat