pátek 2. ledna 2015

Knižní plány na rok 2015


Vím moc dobře, že když si něco naplánuji, tak to absolutně nedodržím a proto si nehodlám dávat nějaká předsevzetí, nebo dokonce počet knih které chci v nastávajícím roce přečíst. 
Za rok 2014 jsem přečetla celkem, (Teď to hodinu počítám, jelikož to nemám připravené.) počítám-li dobře, čtyřicet šest knih. Což je poměrně dost, přihlížím-li k tomu, že škola a brigáda mi zabírají poměrně hodně času. 
Myslím, že do budoucího roku mám skromné přání pokořit padesátku. Což doufám zvládnu. Nezdá se mi to jako nemožný cíl. 
S počátkem nového roku jsem hned včera dělala seznam knih které budu v roce 2015 kupovat a zatím se držím na krásném čísle DESET! Ten seznam obsahuje jen knihy které budou v roce 2015 vycházet a jsou to především třetí díly rozečtených sérii. Takže přiznejme si to, v žádném případě na deseti nezůstanu. 


Žádné komentáře:

Okomentovat